۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

آيا مشائي درصفحه شطرنج ايران مي ماند يا مي گريزد و دركشور ديگري شطرنج بازي مي كند؟

با توجه به اينكه 
معاون احمدی نژاد(بقایی) به ۴ سال انفصال از مسئولیت محکوم شد( وی تا این لحظه حاضر نشده است که این حکم را اجرا کند و به دنبال برگرداندن آن در دیوان عدالت اداری است.  )ودر همين روز 
انهدام شبکه جاسوسی وابسته به سیا/ بازداشت 30 جاسوس آمریکایی وباز در اين ايام  مصباح یزدی: مشایی صدبرابر خطرناکتر از موسوی و کروبی است (  تنها افراد اندكي هستند كه چشم تيزبيني دارند، خطر را مي‌بينند، آينده‌اش را درك و ارزيابي مي‌كنند و طبعاً حساسيت نشان مي‌دهند اما غالباً با چنين افرادي رفتارهاي نامهربانانه مي‌شود و اين نامهرباني‌ها نه تنها از سوي دشمنان بلكه گاهي اوقات از طرف دوستان نيز ديده مي‌شود كه جاي تعجب دارد. )وباز   روزنامه مشایی: فشار شدیدی برای بازداشت مشایی وارد شده است  ( انصار حزب الله کل کشور در آخرین شماره تریبون رسمی خود از دستگاه های امنیتی بالاخص وزرات اطلاعات درخواست کرد که هر چه سریعتر مشائی را به دلیل اتهامات مالی و عقیدتی دستگیر کنید. )   يا فرماندهان سپاه: تیم احمدی‌نژاد٬ تیمی «فاسد، شیاد، قدرت‌گرا و شیطانی» است   ويا مصلحی : مقابله با " جریان انحرافی" در دستور کار وزارت اطلاعات قرار گرفت  ( جوان‌آنلاين طي تحليلي به ناكامي جريان انحرافي در سواستفاده از بيت‌المال پرداخت و نوشت: "مدعي العموم به بررسي مفاسد اقتصادي جريان انحرافي مي‌پردازد " اين جمله‌اي بود كه عباس جعفري‌دولت‌آبادي دادستان تهران به زبان آورد تا از عزم دستگاه قضايي براي برخورد با عوامل جريان انحرافي كه متهم به فساد اقتصادي هستند   ) واينكه اين جريان هرروز تنگتر مي شود ودر اين هنگام يا مشائي و هم پيمانش مي دانند كه همه اين ها گذراست و راه خود را پيش مي روند وخود بهتر مي دانند كه چه اتفاقي قرار است كه انجام شود  تیم خامنه‌ای: حامیان احمدی‌نژاد پیش بینی کرده‌اند در چند ماه آینده یا خامنه‌ای می‌‌میرد یا امام زمان ظهور می‌کند . یكی از سران جریان انحرافی به برخی نزدیكان خود گفته است به زودی اتفاق مهمی رخ خواهد داد كه روند حوادث را در كشور به سود این جریان تغییر خواهد داد، ظاهرا وی این خبر را از منابع خاص و متصل به غیب خود به دست آورده است. برخی شعر مشهور امام خمینی "سالها می گذرد حادثه ها می آید/ انتظار فرج از نیمه خرداد كشم" را هم در این راستا ارزیابی می كند.  
 يا پيش بيني اين عكس العمل متقابل تيم رهبري را نداشتند و مهره شطرنج را بيهوده تكان مي دهند و آن حريف  شطرنج باز را كوچك شمردند كه در هر دو مورد تا بحال باخته اند و فقط اميد به وزيري دارند كه همه جا مي تواند برود وهمه كار مي تواند انجام دهد ولي واي به روزي كه وزير در بين مهرهاي خود گير بيفتد و فقط يك راه بيشتر نداشته باشد و آن فرار از براي حفظ خود نه حفظ شان شطرنج باز . 
برخي منابع خبر از اين مي دهد كه يكي از نزدیکان مشایی به همراه اطلاعاتی گسترده ای از جزئیات انتخابات هم اکنون از ایران خارج شده است و به محض دستگیری مشایی این اطلاعات بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت. با بازداشت  مشایی قصد دارد بزودی ماجرای تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم که در 22 خرداد سال 1388 برگزار شده است را برملا خواهند کرد.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر