۱۳۹۰ فروردین ۲, سه‌شنبه

گفتم ولي نمي دانم چرا كسي باور نكرد ؟

گفتم ولي نمي دانم چرا كسي باور نكرد كه خامنه اي  سال را برمبناي اقتصاد (جهاد اقتصادي) نامگذاري مي كند. ولي كسي توجه خاصي نكرد چرا نمي دانم . چرا اين مطلب بايد بي توجه بماندكه جنبش سبز مي تواند پيشي بگيرد وزود تر از خامنه اي درد مردم ايران را  دريابد و اين پتانسيل بالفعل را از آن خود كند كه بايد نسبت به مشكلات اقتصادي اعتراض كرد نه جهاد .
گفتم ولي نمي دانم چرا كسي باور نكرد كه اين ما هستيم كه مي سازيم نه آنكه ساخته شده را نقد و بررسي كنيم .
گفتم ولي نمي دانم چرا كسي باور نكرد كه جنبش نياز به يك بازنگري به راهكارهاي گذشته دارد و نبايد همين طريق را مداوم تكراركرد.

گفتم ولي نمي دانم چرا كسي باور نكرد كه اين جنبش ايران الان نياز به حمايت دارد نه ترسيم راه ...                                                                         نميدانم ولي مهم اين است كه باز هم مي گويم و خسته نمي شوم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر